Jobb & fest.



Godmorgon! ... sovit gott ? Jag har fått mina 8 timmars sömn så jag är nöjd!
Jobbar mellan klockan 11 - 15. Lönelördag så idag blir det säkert en rolig fartfylld jobbar dag.

Kvällens to do stavas f - e - s -t ! ... utgång med tjejerna ... först blir det några glas vin och skvaller och musik hemma hos Frida sen blir det utgång på Luxan.
... jag har lite mått panik vad jag ska ha på mig ikväll, eller jag har lite beslutsångest. Alltid samma problem.
Antingen ska jag ha ett par halvtransparanta strumpbyxor med en svart tubklänning och en kort stentvättad jeans jacka.
eller... trashade stentvättade jeans och en randig stor tröja ... gaaah, jag får fundera på det under dagen...

btw... på bilderna ser ni min jobb klädsel på helgerna...
tjing, puss!

Uppdatering: Nu är kläderna fixade och sminket dit kladdat och löshåret isatt och hippie bandet på.
Nu väntar jag på min skjuts. Hoppas att ni får en festlig kväll för det ska jag ha! :-)
Allmänt | |
#1 - - Storasyster Jenny:

Hej snygging! Hoppas det går bra på jobbet idag! Vi var och tittade på en valp igår! Underbar var han! På måndag åker vi och tittar på några till och nästa helg bor det förhoppningsvis en liten "vappsing" hemma hos oss! Tusen kramar!

#2 - - Annika:

Snygg jobbklädsel =) Hoppas du får det roligt ikväll!

Upp