Födelsedagsfirande


I helgen har jag blivit firad av nästan hela familjen (pappa befinner sig just nu i Thailand), och det serverades god mat och efterrätt (mammas lasagne är oslagbar)! Men min riktiga födelsedag är inte förens den 2 april, då blir jag hela 25 år gammal, och tur nog så är jag ledig den dagen!
Jag fick fina presenter; Laura Biagiotti parfym och hudkräm av mamma, presentkort och smink från Make Up Store av syskon och respektive och halsband och örhängen av lillasyster. Mycket nöjd!

Sture var självklart med på kalaset

och Ludde såklart!




Allmänt | |
#1 - - Jenny:

Åh fina du, det var så härligt att få träffa dig när du var hemma! Längtar redan till nästa gång!



Vilka fina bilder på "storebror och lillebror", vovvarna alltså;)! Bamsekram

#2 - - Emma:

Hej Elin. Kul att se att du haft det bra i Marocko och haft en fin dag med firande av din familj. Hoppas du kan komma på lördag. Ta gärna med sambon!! Kram =)

Upp