Klippa håret till page.

Nu ska jag till Malin och klippa håret. Graviditeten har gjort mitt hår slitet så en ekonomi klippning av topparna är mer än behövligt.
Tänkte klippa av längden och göra en axellång page.
Känns som en bra " mamma - hemma - frippa ".
Målet har länge varit att försöka spara ut håret men nu när kvalitén
känns tummen ner är det lika bra att klippa av och starta om med
sparandet.




Vecka 36 (35+2) i graviditeten. Hej och hå. Nu är det nära.
Jag har mer och mer börjat fundera hur en förlossning kommer
kännas och vara. Jag vill inte forska så mycket i hur andra
upplevt smärtan. Tror det bara stressar upp i onödan.
Jag och min fina man och Harry kommer klara det galant tillsammans.
Ta en värk i taget och fokusera framåt.





Ett vackert litet hjärta dinglandes på magen åt våran Harry.
Nästa vecka väntar 3 sjukhusbesök för läkare, ultraljud och BM.
Därefter vet vi mer om förlossningsdatum.
| |
Upp