Vänner och middag!





Ikväll har vi blivit bjudna på middag hos Madde och Krille med familj. Evelina och Robban var där med sin lilla Z. Mysig kväll med fina vänner. 
Underbart god mat fick vi med. Potatisen var verkligen god. Aldrig testat denna kombo. Madde kokade potatisen lätt innan den trycktes ut på en plåt med gaffel, flingsalt, lite västerbottenost och timjankvist på toppen! Jag kommer verkligen ta med mig den idén till andra festligheter och middagar. Hemligheten var nypotatis så får bli en sommar delikatess. Ska kolla med henne om hon gjort den på annan potatis? 

Nu sitter vi i bilen på väg hem. Harry somnade på 10 sekunder, så trött och nöjd efter dagen. Hoppas på lite sovmorgon nu när han varit vaken sent ikväll. Temperaturen ute är skönare, ääääntlig! När vi satt ute nu ikväll fick jag till och med linda in mig i en filt. Det är efterlängtat minsann. 

Nu ska jag med lägga mig mätt, glad och tacksam! 


| |
Upp