En tisdag med bak och vänner!

En avslappnad stil med Vans hoodie och loose byxor i puderrosa och ett ribbat hårband.  

Hej! Hoppas att ni mår bra i julförberedelserna.
Jag har pausat jobbet i två dagar för att vila. Behöver det. Att börja ett nytt jobb är energikrävande. Hjärncellerna går på högvarv med intryck och allt som medföljer som chef på ny arbetsplats. Men jag trivs och känner mig motiverad. Att få vara "problem-lösare" i den vardagliga driften är det som driver mig till att vilja slita såhär som jag gör. 
Jag älskar mitt jobb! 

Men nu tillbaka till min lediga dag "släppa" jobbet är svårt. Jag jobbar på det! Att pausa är viktigt. 

Att baka är avslappnade för mig. Speciellt med min lilla hjälpande bagare här hemma som är lika kreativ och pysselälskande som mig själv. Vi bakade en kladdkaka till våra vänner idag. Vi har varit hemma hos dom och lekt, myst och ätit lunch. 

Emma lagade godaste broccolisoppan med bacon till lunch. Ska be om receptet. 
Att byta recept är kul.  



| |
Upp