Nu startar träningen!

Ledig dag med bus-trollet. Han är fyra år och vildare än vildast. "Han har myror i brallan" , just det uttrycket är inget Harry gillar. 

- " nej mamma, jag har INTE myror i brallsan, titta!" 
🐜🐜🐜🐜🐜🐜🐜🐜🐜🐜🐜🐜🐜🐜🐜🐜🐜🐜

Hjärtat smälter. Kan man något annat än när han verkligen kollar efter små myror i brallan. 

Nåväl, jag är inne i en riktig trött-period. Vitaminer, sover extra ... Inget verkar hjälpa. 
Jag tränar inte vidare mycket alls längre? Jag skyller på tiden? Tid finns alltid, det gäller bara att prioritera rätt, den inställningen har kommit ifatt mig och träningskläder och träningsskor är inköpta. Imorgon ska jag skriva in mig på Nordic Wellness. Ligger vägg i vägg med jobbet så nu finns fasiken ingen bortförklaring. Nu ska pigg-vitaminerna flöda och en piggare kropp rikare. 


Nu blir det veckostäd här hemma, det behövs!
Kram 


| |
Upp