"mamma, klipp mig som en Dino!"

God förmiddag finisar! 
Här fortsätter vi smälta bort o hettan. Jag trodde aldrig att jag skulle klaga på värmen MEN 31 grader i skuggan är för hett för mig och tror många fler som säkert tycker det samma. Jag orkar ingenting ... min hud klarar inte av att ligga platt fall i solen och steka, jag får soleksem direkt. Men försöker korta stunder få lite färg, så jag tycker att solkysst hud är vackert. 

Men håller mig mestadels inne på dagarna om vi är hemma. Vi kan inte heller enligt plan måla huset. Är för varmt och stå och måla men vi försöker på kvällarna komma några brädor längre. Det går sakta men det blir fint.

Idag har jag förresten klippt sonen. Körde på kortare sidor och längre uppe på. Harry ville se ut som en "dinosaurie" hihi sötunge!! 





| |
Upp