Vakna till skal - larmet!



Hur startade min dag? 
Med en bums! Jag ramlade ur sängen, min son puttade ur mig med sin egna sovstil, lite på tvären stil. Han tog liksom hela min sida av sängen. Blå höll mig på 2 cm men det gick inte! Haha. 

Så det var bara att palla sig upp. Nyvaken och halvt sovgroggy! Min chefskollega ringde passande nog, uppe med tuppen hon med. Alltid lika trevligt att prata. Det var så trevligt att jag helt glömde bort skal larmet på huset och vräker upp altandörren. Hoppsan! 
Larmcentralen ser mig för fjärde gången i kameran på kort tid. 
Kläder på varenda gång som tur är! Haha. 

Pojkarna sov ju som stockar innan, kanske inte lika bra efter larmets ton. En livlig väckarklocka idag! 


Väl avlarmat fick det bli morning glory med kaffe på soldäcket! 💞
Ursäkta kaffe-naglarna. Jag har ju börjat jobba igen! Har man ett hantverksjobb får man liksom gilla läget. 
Sitter som berget det där, haha!! 😉


Runda bord, runda hyllor och runda speglar. 
Tycker det "runda" bryter av snyggt mot allt det kantiga. Spegeln är senaste inredningsdetaljen här hemma. 




| |
Upp