Vita penseldrag!


Godmorgon säger vi till den här kvalmiga med mulna dagen men en perfekt målardag! 
Måla slukar energi så kickstartar dagen med grekiskyoghurt, agave, valnötter och granola. Jag är helt besatt av den här frukostskålen. Den är otroligt. mättande, inga mackor behövs kanske ett ägg eller avokado ibland om suget sätter till. 
- vad äter du till frukost


Våran dag kommer somsagt att få bo vid husväggen med att fortsätta måla framsidan. Jag kör fönsterpillet och alla smådetaljer och mannen kör undertak och stuprörsbrädorna.  
(Jag slipper gärna då jag är höjdrädd). Haha!
Vi målade ändå fram till klockan 22 igår, det tar så mycket längre tid än vad man tänker sig. Men det peppar och motiverar än när man ser hur fantastiskt fint det blir. Jag älskar verkligen färgvalet. Perfekt vit färg med ett glans som är outstanding.  



Rubbet kommer bli samma färg, inga knutar i annan färg. Helheten den samma. Rent och snyggt. 




Måste bara visa er hur fint det blev runt trappan upp mot sidan av altanen. Vi fyllde upp med singel. 
| |
Upp