Ledig och vänner på besök!

Hej!

Tisdagar är jag oftast ledig på! Skönt med att försöka ha samma lediga dagar vecka efter vecka dels för Harrys skull och för min skull. 

Startade dagen med god macka, yoghurt, agave,  granola och en kopp kaffe. 


Min chefskollega var med ledig idag så vi styrde ihop en mysig dag här hemma med våra små busfrön. 
Vi lekte, vi myste, vi var på lekplatsen, vi fikade och vi åt lunch ihop. Tack för en energigivande dag. Ni ger så mycket värme och ni är fantastiska.  

Det borde varit Harry som behövt sova middag efter allt bus och lek. Vi mammor satt mest och drack kaffe och pratade. Men det var jag dom slocknade i soffan i 2 (!!) timmar medans Harry spelade nu i eftermiddags. 

Jag är fortfarande lika trött. Höstfeeling till max. 
- har du tips på hur man skakar igång en ständigt trött kropp? 

Nu blir det ett varm dusch och bara slappa ihop med mina två pojkar. En film och en stor kopp kaffe. 

Imorgon möte i Malmö och HLR kurs.  

Stor kram. 

| |
Upp