höstmode - höstkläder.

Slö - söndag. Idag har jag inte gjort någon nytta känner jag! Bara lunkat omkring här hemma mellan datorn och soffan. Morgonpromenaden sköt jag upp, i väntan på bättre väder ... men klockan gick och regnet bara ökade och ökade innan det övergick till hagel i storlek som ärtor ... det hade sån kraft så 4 av bilarna ute på parkeringen började blinka och tjuta.
Men nu har det äntligen spruckit upp så jag kan ta min kvällspromenad.

Jag tänkte visa er lite av den nya som jag shoppat inför hösten!




Pälsmössa från Sisters - 299 kr

Pälsväst från MQ - 599 kr

Leopard tissa H&M - 199 kr








Overknee stövel från Tiamo/Scorett. 799 kr

Allmänt | |
#1 - - Johanna - handtillverkade och handgraverade smycken:

Nu är du redo för hösten!! :) riktigt snygga kläder sis!

#2 - - JUNO:

snygg desing alltså:D

Upp