Redo att svettas bort!

God morgon! 
Jag ligger inne i sovrummet och laddar upp inför ett svettigt 5 timmars arbetspass. Fläkten är verkligen räddaren i nöden. Önska jag kunde släpa med mig den var jag än är, men det är omöjligt. 

Jag ska starta upp dagen med vätskeersättning så kanske jag slipper vidrig huvudvärk av att jag "glömmer" dricka vatten. 
Här läst att minst 3 liter vatten behövs ... jag får nog i mig max 1 liter och på det kaffe, och det driver ju ut vatten. Men är man kaffe beroende så är man. Fungerar inte utan det. 

Jag ska somsagt börja jobba kl. 13. 
Men innan det ska jag förbi Rusta och köpa en till spegel i 65 cm diameter till lilla vardagsrummet. 
Den som sitter i matdelen är 85 cm men det blir för stort på den väggen. Älskar speglar istället för tavlor. 
Det blir ju en vacker tavla när du tittar i den, eller hur? 😏😉😘

Måste visa er, största dynboxen från Mio. 
Men har vi stora sittgrupper så behövs det stor förvaring med. Nu är vi redo för regn! Längtar faktiskt till det börjar regna med all torka och brand som härjar runt omkring. 





| |
Upp