15.000 steg omdagen!

Mitt dagliga mål oavsett om jag är ledig eller på jobb ska jag minst gå 15.000 steg. En liten morot till mig själv att promenera mera! Jag måste dels för att tappa några extra kilon som kommit med åldern och dels för min astma och blodtryck. 

Jag mår bra av att träna. Jag har alltid i tidigare år tränat mycket. Men jag skyller på tiden. JAG VET att många säger,  "tiden" vill man, finns den?! Håller med till viss del. Men jobbar man isnitt 10-12 timmar dag, och är mamma så försvinner faktiskt tiden. 
Men, nu är det så att jag måste få tiden att räcka till. Min hälsa måste bli bättre och det ger en piggare mamma åt Harry med. 
Så våren 2019, nu jäklar ska vi svettas ihop! 

Och varför inte träna ihop med sin familj,  du får mortion och vi hinner umgås. 



Här är bilder från imorse när jag och Harry var ute på en runda. 4 km blev det innan frukost. 
Puss! 

| |
Upp