Leo.



Hej. Solig lördag och påskafton, kan det bli bättre?!
Känns underbart härligt med 20 grader ute dessutom! Tjockare kläder och vinterjackan är ett blått minne. 
Nu gäller sommarplagg all in , som idag snörade jag på mig mina nya skor med leoprint och matchade upp det med skir cardigan, cremefärgade byxor och svart linne och studsade ut till min lilla Ford och åkte till Sammis för lite ärenden innan jag åkte hem till min kompis på fikahäng. Hon har legat hemma sjuk i många dagar så ville pigga upp henne med lite fika och besök. Det blev en mysig dag med massa prat. 


Känns så mysigt att jag fick tid till vänner idag, min man tog Harry första delen av dagen och sedan åkte jag hem och bytte av honom så han fick åka iväg en stund. 

Nu  ikväll tog vi en gemensam kvällspromenad. Pojkarna cyklade och jag promenerade.













| |
Upp