Tokiga pratkvarn ! mom loves you!

Min älskade unge. Världens klokaste och underbaraste. Men nått som verkligen kan gå mig på nerverna är sånna tillfällen som idag när vi skulle kolla på ny bil och ungens mun går i ett. 

- ska vi köpa bil?, när ska vi köpa bil? jag vill ha ny bil? ska vi köpa denna nu? Nu nu nu ... 
Om och om och om igen ...

Tugget bara går, haha!!  Hopplöst läge för oss att kunna diskutera med säljaren. Det slutade i att vi lämnade utan provkörning och utan beslut. Vi sa både jag och min man att vi fixar barnvakt och gör detta tillsammans utan barn. Det är mycket pengar det handlar om så det är inte bara att köpa som min lilla son tror. Fast vad ska man förvänta sig av en 4 årig å andra sidan?! Hur ska det veta vad en bil kostar? Det är ju typ som att köpa en bil på leksaksaffären, 
typ samma! Iallafall i ett barns huvud. 


Jag fick sånt sug efter syrlig hallonsylt. Så kokade ihop en burk till pannkakslunchen tidigare idag. Mums.  

Nu ikväll har vi tagit en cykel och kvällspromenad ihop i familjen. Harry fick ny cykel igår. Lyckligaste killen som inte vill sluta cykla. Han är så duktig. 


Avslutar med att lapa i mig de sista solstrålarna under filten på terassen. 


Må fint! Puss Elin 
| |
Upp