Götla-borg!

Harry är inte rädd för karuseller. Det som går snabbare är det som gäller. Det fick vi se och uppleva igår. Henrik åkte det mesta med honom, men jag höll mig mestadels på marknivå på båda fötterna,  min hjärna pallar inte för mycket snurriga karuseller. Men att vara på Liseberg och inte åka någonting funkar ju inte, så jag åkte Lisebergshjulet och en mini berg o. dalbana med honom.  
Han åkte allt om och om igen i flera timmar. Han fick åka så mycket han själv orkade. Nöjd och glad efter dagen minst sagt. 

Även lite snurrande på alla hjul hann vi såklart med också. Och seger till Harry, Oreo kaka och tutti frutti godis för många veckor framöver. 


Regnet och solen kom och gick igår. Men ingenting som förstörde våran dag att det kom några skurar. Tror att en het stekande dag hade varit för jobbigt. Det blir som en gryta där inne. 

"Hoppande ballongerna " var roligt för de som åkte och lika roligt för oss som såg på. 

En berg. O dalbana för de minsta och mig, haha! 

"Kaffekopparna" Harrys favorit.  

Lisebergshjulet och se Göteborg från ovan. 


| |
Upp