Midsommar, häng och sill och dagarna efter.

Hej !!
Midsommarafton firade vi i torpidyllen "Munkgruvan" med delar av familjen. Känslan på topp, med massa sång och god mat. 

Vi började firandet med en lunch, klassisk sill och varmrökt lax bland annat och en liten jäkel,  nubben!






Kvällen igenom skålade vi och åt grillbuffé in till nattens ljumma vindar med en hejdundrande avslutning med musik-quiz och karaoke. Jag rev av två låtar,  tvekar aldrig att bjuda på mig själv. 


Något sliten igår.  Men så värt det med känslan av en perfekt kväll i bagaget.  

Jag börjar vänja mig att vara ledig.
Känner att jag aldrig vill att det ska ta slut. Att återgå till vardagen är ingenting som jag känner för än så är skönt att ha 3 veckor kvar att bara vila och njuta.  Vi är fortfarande kvar i D. Kommer stanna ett par dagar till. 


Puss!

| |
Upp