Tittut, bleka mage!

Hej, igår letade jag efter lite midsommarkläder ... lättare sagt än gjort! Men köpte ett par vida gula byxor med en kort vit topp. Tänker detta väl är både påklätt och avklätt på samma gång. Bra kvällsoutfit om annat när svalare temperatur och knotten vaknar. Vi ska nämligen fira vid ett torp och det brukar alltid vara mycket flygfän där. 

Men ett litet beskymmer är att jag har inte hittat den där perfekta sommarklänningen, tiden börjar bli knapp då vi åker på onsdag. I min fantasti ska den vara maxi, blomlig med romantisk spets. Allt utom det har jag hittat. Tänker ge det ett försök till så när mannen kommer hem klockan 16 så åker upp en sväng till Samarkand och kollar runt lite. 

Blir alltid lite snabbt letande med barn så åka ensam är nog en bra idé.  





Jag behövde verkligen den här ledigheten. Mitt huvud har varit som en virvelvind den senaste tiden och mått allt annat än bra. Ständig huvudvärk och inre stress så en pause är så SKÖNT. Och att levt jobb 24/7 och helt släppa är fasen värd en applåd. 

| |
Upp