Bättre sent än aldrig blogga!

Hej på er, jag ser att jag har några tappra läsare som klickar in här varje dag och fortsätter trots att jag är så dålig på att vara aktiv. Ska försöka visa er lite av mitt helt normala liv som innehåller mest jobb,familj,inredning,mat och vänner. Träning borde vara en del av mitt liv som det faktiskt alltid tränat mycket. Men på sista tiden har träningen fått lämna plats åt så mycket i vardagen. Kan du inspirera mig att börja svettas i träningslokal och längs grusvägar igen är jag mer än någonsin öppen för ditt pepp.  Hur gör du för att hålla motivationen uppe? 

Nåväl, lite om min söndag nedanför:
Taggad var han här min prins inför Leos med kompisarna Meija och Liam. 

Pappa är med redo.

Mamma är med redo.


De har svettats bland ruschkanor och hinderbanor hela eftermiddagen.
Vi vuxna har pratat och druckit kaffe. Lika trevligt det med! Harry tokälskar att vara på Leos.  
Vi avslutade kvällen på Donken. Som en stock somnade han i bilen påväg hem. Plutten min! 


En ananas-blomma sprang jag på idag på Plantagen. Kunde inte låta bli att köpa den! Den passar så bra till köksbänken. Se så fin den är i min nya rosa kruka. 
Like like like it! 







| |
Upp