Några nätter i torpet.

Nu ligger jag nerbäddad i sovrummet på torpet. Det stillsamma och fridfulla är nått som får mig att må bättre. Är så glad att vi valde att åka upp. Vi blir här till söndag.

Imorgon ska vi grilla mat i murikan. Några från familjen kommer.  Njuter av deras sällskap.  





Charlie a.k.a Challe är familjens gosboll. Han ligger ofta på magen eller i fotändan under daglig powernap. 



Jag saknar min fransförlängning, men i och med min sjukskrivning så valde jag att ta bort de och göra om när jag åter är tillbaka i normal vardag.  Kände mig så pigg och fin i fransarna men har vant mig i mina kala ögon nu utan mascara och ansiktet utan smink. 


Imorse tog jag en lunkande skogspromenad i skogen från min barndom, här på stigen har jag galopperat med hästarna. Härliga minnen! 
| |
Upp