Elin säger sängen nästa.

Älskling och jag tilllagade en god valborgs middag ihop!
Det blev fläskfilé gryta med champinjoner och annanas och till det åt vi tagiatelle.
Vi provade även en gott vitt vin, tummen upp för kalaset!

Nu har jag tagit en skön dusch och sitter i fotöljen i badrock och dricker en kopp te.
aah, nu känner jag mig nervarad efter denna stressiga dag.


Jag är lite trött i ögat så ska hugga tag i min iPod och krypa ner i sängen och lyssna på en dokumentär.
Imorgon är det en ny dag! Hoppas på äventyr.
Fåse vad jag och älsklingen ska hitta på. Vi får slå våra kloka huvuden ihop!
En sak står redan på listan och det är storhandling.
En tråkig punkt men behövlig! Kylskåpet ekar snart tomt.
Nu ska jag borsta tänderna och bege mig mot sovrummet och sängen!
...Godnatt alla! Sov gott! Nattkramen.
Allmänt | |
#1 - - Johanna ♥:

vad mysigt ni verkar ha haft det! det var SVIN kallt ute så jag önskar att jag också hade firat inomhus =)

Upp