Ny vecka det betyder nya tag.

Måndag och jag är ledig.
Idag  åker dammtrasan och dammsugan fram, Nu ska alla dammråttor bort här hemma.
Klockan 16.00 så blir det träning på Key gym med Jonna.
Armar mage och rygg står på schemat. Så himla skönt att verkligen ha kommit igång på allvar.
 Solarieöarna ska jag till efter gymmet, känner mig som en vandrande mjölpåse ungefär, så lite färg och fräknar skulle inte skada i det här gråa blöta trista januari vädret.
Beach 2009 och Grekland närmar sig.
Sen blir det hem och laga middag till mig och gubben. Kyckling gryta med cyrry och banan, Mums!
Kavajen kom idag med, den satt som den skulle, så glad. Längtar till solen och våren så man kan använda den flitigt.
(bild på kavajen har du i inlägget nedanför)
Nu ska jag ta tag i mina andra sysslor innan det är dax att pallra mig till stan och gymmet.

Puss

Allmänt | |
#1 - - Astrid:

jag vill med sola och börja träna!

vad kul att en av oss iallafall har kommit igång! :0)

#2 - - Johanna:

Jag vill också börja träna, jäkla gipsarm!

Upp