Filmkväll här hemma.

Filmkväll. Jag spenderade fredagskvällen med film och godis här hemma med Jonna och Frida.
Vi hyrde filmen Twilight, absolut en av de bästa filmerna jag sett på länge.
Jag hade hört att den var bra, men jag trodde inte att den skulle vara SÅ bra.
- En film helt i min smak.



Twilight är baserad på Stephenie Meyers succéroman Om jag kunde drömma. Isabella Swan flyttar till Forks, en liten regnig sovstad i Washington. Hon förväntar sig att hennes nya liv ska bli lika långtråkigt som staden själv. Men när hon träffar den gåtfulla och förföriska Edward Cullen tar hennes liv en oväntad och farlig vändning. Edward har länge lyckats hålla sin identitet som vampyr hemlig, men nu går ingen säker, minst av allt Bella, som är den person Edward älskar mer än någon annan. Edward och Bellas förhållande balanserar på knivseggen mellan begär och livsfara

Text tagen från www.cdon.se



Måste nog säga god natt, har så ont i magen efter allt godis jag proppade i mig under filmen.
Imorgon blir det först jobb sen grill med vännerna.

Sussa sött! puss.
E

Allmänt | |
#1 - - Johanna ♥:

ÄNTLIGEN har du sett twilight!! det var ju de böckerna jag läste när jag var hos dig i växjö! :) jag är helt fast! filmen har jag sett åtta gånger nu, haha! uppföljaren kommer den 11 nov. PUSS

#2 - - Annika:

Välkommen i klubben, så grymt bra film och böckerna är snäppet vassare =)

Kram

Upp