Våran dag!

Mys-sockorna åker inte av idag. Vi är lediga jag och mitt lilla bustroll Harry. 



Vi har bestämt att vi ska rulla snöbollar och åka pulka. Eller jag är mer skeptisk än Harry, han tycker det jätte mycket snö ute. 🙈🤣. 


Men vi kommer nog få till en snöboll och åka pulka på en snöfläck. 
Jag ska inte vara sån?! Klart allt går OM man vill.

Rosa kinder och lungorna fyllda med frisk luft och en timmes pulka dragande och snöbollsrullande fick vi båda sug efter varm choklad. 



Mums vad gott! 

Nu blir det lite soffläge och eftermiddags ro. 
Vi båda behöver det i julstressen. Harry har lov men jag ska kriga på i ett par dagar innan vi åker upp till Dalarna fram och tillbaka för julfirande. 

På tal om jul att köpa julklappar till en 4 åring som har ett intresse mellan my little ponny och hulken är skitsvårt! Likaså har han ett stort sång och musik intresse, min lilla sångfågel. 
Jag uppmuntrar honom gärna till musikintresset, så vi bestämde att köpa en högtalare och mikrofon. Högtalaren har inbyggd musiksnläggning. Tror detta kommer bli succé. 


| |
Upp