Afternoon fika!

Hej! Vi fick med oss en fotölj till Harry hem, en kudde till mig och massa förvaringssaker till köket. 
Matlådorna har en tendens att försvinna.
Vet inte hur bara?

Fotöljen klär Harry. Han ser riktigt intellektuell ut. 

Nu ska vi hem och styra ihop en afternoon fika med vännen Julia. Ska bli mysigt att ses! Vi blir för övrigt kollegor på heltid. Jag tackade i veckan ja till nya shop som jag blir manager över. Spännande och utmanande.  Vet att det kommer bli kalas! 

Toscabulle. Nomnomnomnom!! 

Blev köpesfika då jag inte orkar baka, när man jobbar med kakor så blir man lite anti det när man är ledig. Sjukt sugen på dessa sockriga kolhydrater. Jag är sugen att äta men inte baka. Tur att det fanns andra som orkar baka. Så vi får gooood fika! 

Hand i hand. Du och jag min lilla älskling. När det blåser motvind så håller du min hand och ger mig styrka och energi att orka framåt ändå! 4 år och så klok. 

Snittisar piggar alltid upp. Jag brukar köpa snittisar till helgen. Idag köpte jag rosor och tulpaner. 


| |
Upp