Efter regn kommer solsken!

Vaknade till en solig lördag, och känslan med att lagt allt som har med jobb att göra på hyllan i fyra hela veckor framåt. Jag har verkligen kämpat i motvind mentalt i min vardag med allt vad det innebär. Jag har inte mått alls bra efter omständigheterna. Men jag är ingen som lägger mig platt och stirrar upp i taket i första taget utan peppar mig själv till det tar stopp! Och stopp-signalen har varnat mig för många gånger nu i flera veckor så jag vet att den här semestern är mer välkomnat än något annat. Jag behöver återhämtning och göra det som får mig att komma tillbaka till mitt starka jag. 

Ingen är perfekt och erkänna sina brister är styrka. 


Morgonsolen och fågelkvitter är två saker som får mig lugn. Naturen är fantastisk.




Efter solsken kommer regn, och när regnet smattrade ute passade jag på att fixa lite på kontoret med senaste inköpen, muutodots bland annat. Senapsgula detaljerna yfte rummet till max. Nu börjar det likna nått. Även ett galler till väggen kom på plats. 


| |
Upp