skalkläder, tonfisksallad och läkare.

Hej, mysigt häng hos Amanda tidigare idag. Hon köpte med sig fisksoppa från We love food. 
Efter lunchen satt vi oss i solen och drack en kopp kaffe, tack för idag vännen.  Du är en fin stöttepelare och vän. 

Annars så har jag gjort kontroller på vårdcentralen. Det ligger fortfarande för högt.  Men tycker som läkarna och terapeuten att det är skillnad från vecka ett iallafall. Nu fortsätter jag traggla på med vila och avslappningsövningar. 

Jag köpte med mig ingredienser till tonfisksallad som jag gjorde klart till pojkarna kom hem. På vägen hem stannade de på stan och köpte skalkläder till Harry. Vädret är så svårt nu när det pendlar mellan minus och plusgrader varje dag så vi köpte skaljacka och byxor så han har ytterligare ett alternativ på skolan.



| |
Upp