Utflykt med pojkarna!

Hej!
En fin dag med mina två hjärtan är passerad.  Det är inte lätt alla gånger att räcka till när jag behöver så oändligt mycket vila men vi kompletterar varandra bra här hemma så tycker vi löser den här situationen med bravur.  Men jag värdesätter gemensamtiden högst när vi är lediga tillsammans, det behöver inte alltid vara utflykter ibland räcker det med en spelkväll ihop. Men idag kände vi för en utflykt så vi tog bilen bort ett par mil. Jag behöver komma iväg från huset.
Vi åt lunch, fikade och kollade på möbler till Harrys rum. Det ska bli våningssäng med garderob och skrivbord i en gemensam möbel. 



Jag är så glad att jag orkade med den här dagen. Det blev en fin dag och Harry lös av lycka när vi var iväg. Det betyder mest och då kämpar jag på och får ta igen min vila när jag kom hem.  

Nu ska jag sova. Harry har djungeljumpa tidigt imorgon. Godnatt.  





| |
Upp