Fredagmys!

Hej, fredag! Jag känner mig helt dagvild. Kanske blir lätt så när dagarna ser lite likadana ut. Jag är otroligt rastlös i huvudet. Men kroppen är fortsatt orkeslös ... pulspåslag vid minsta ansträngning men läkarna har sagt att jag ska utmana kroppen ändå så jag håller i mina promenader även fast det är kämpigt.  Jag vet att det i långa loppet blir bättre för mig! Men jag toklängtar till min normala vardag med jobb, aktiviteter och allt annat som kommer därtill. Men skynda långsamt är det som jag har fått till mig. Utmattningssymdrom är inget som går över en natt. Och när jag plus har tokhögt blodtryck och vilopuls så gör det ju det hela lite sämre. Jag är sjukskriven en längre tid men är förväntansfull i vad som kommer därefter.  Bästa besultet som i dagsformen då jag måste vara sann mot mig själv att jag inte kan fortsätta på samma sätt som innan. Jag måste ändra mig själv ... och erkänna att jag inte är en trojansk häst som bara kör på utan att lyssna! Jag har lärt mig en gång för alla att lyssna på varningssignalerna. 

Ikväll kommer våra fina vänner på fredagsmys. Hämtmat och godis.  Men först ska jag äta frukost, sova och göra mina 30 minuter. 

Trevlig fredag.  Var rädd om dig! 






| |
Upp