Inredning, i mitt hjärta!

Hej, dagarna tuggar på lite lika dant fortsatt. Min kropp behöver mera återhämtning, det visar dig tydligt med symptomen som är. Utmattningssymdrom tar tid, men känner att det är på väg mot rätt håll ändå. Jag har bytt medicin för blodtrycket och har fått strikta order om träning för återhämtning. Jag försöker hålla lite samma rutiner varje dag så kroppen vänjer sig.  Att ligga raklång i soffan är inte det jag skall göra utan jag ska leva så "normalt liv" som möjligt med att hitta på saker med de som får mig att må bra. Vara aktiv och inte gömma mig i sängen under täcket ... även fast många dagar är så. Det går upp och ner. Jag tycker inte att det är jobbigt att prata om min situation, att jag äntligen säger det är enormt stort för mig, och ett kvitto att jag är påväg åt rätt håll. 
Jag måste sysselsätta mig på dagarna ... då kroppen skriker vila,  men vila är inget som jag ska ha som huvudsyssla så ha saker att göra håller huvud och kropp igång. Med viktigast är UTAN STRESS. För den biten gör att jag krashar. 
Inredning, träning, vänner och familj står närmast mitt hjärta.  Och på tal om inredning så behöver det inte kosta skjortan för att skapa sitt drömhem det är det som motiverar mig när det kommer till det. Jag lägger mycket tid på att leta inredning på nätet. Första bästa är inte alltid rätt.  Kan du göra saken själv? Eller är budget lika bra som dyrt? Många gånger är det de för att det viktigaste iallafall för mig är att produkten känns rätt och är fin att titta på. Jag ÄLSKAR förvaring en sån sak kan vara svindyrt. Här ser ni förvaringslådor från GRANIT. Kostar inte mycket och de kommer bli personliga när jag satt stämpeln ordagrant med mina stämplar från Granit. Perfekt till lillemans rum för att märka upp för alla hans småprylar. 




| |
Upp