Smink, det var inte igår?



Jag har knappt haft någon smink alls från dagen jag blev sjuk och det är i början av Januari. Har inte orkat eller brytt mig om det vilket kanske är förståligt när man inte ens orkat stiga upp ur sängen vissa dagar. Men nu när jag börjar återfå lite mera energi Vissa dagar störtdyker det och vissa dagar känns det bättre. Och idag är det en bra dag, så kändes faktiskt lite skönt att jag orkade få på mig en enkel bas. 
Jag kände mig helt enkelt fin idag. Det är läkande.  


Här har ni dagens efterlängtade höjdpunkt, 
"mello-tallriken". Den åkte lätt ner i magen.  Jag och mannen la oss raklånga med varsin tallrik på magen och tittade på hela finalen. Nu ska jag sova.  Imorgon har Harry gympa och även inhyrd målare kommer klockan klockan 9:30 och ska måla om 2 rum hemma. Godnatt. 


| |
Upp