Förvaringsbänk!

Jag har legat platt fall och slappat mig igenom hela tv-tablån om och om igen ... jag är krasslig och känner mig oerhört seg i kroppen. Men en sak har jag på "att-göra-listan" och det är att ta en promenad, order från läkarna och att inte strunta i motionen trots att det kroppsliga sätter käppar i hjulet för motivationen. Vi behöver dessutom en vispgrädde till kvällens stroganoff,  så för att den där jäkla promenaden ska bli av tar jag och går till Netto för att handla. Vägarna börjar bli snöfria med så är lättare att promenera nu. Så underbart.  

Annars så blir min största dagliga syssla att planera Harrys lekrum. Min briljanta idé (hehe!!) att ha en förvaringsbänk på Harrys rum istället för en sittpuff med förvaring. Den rymmer mera och det är just vad lilleman behöver med allt krims krams han har. Så våran bänk från vårat sovrum fick flytta. 


På måndag kommer målaren och målar om Harrys rum. Det blir en mörkgrå matt färg. 
Sängen från IKEA ska beställas, många diskussionsvändor om val av rätt säng. Nu är vi änse och nöjda med valet. 🥰🥰🥰🥰🥰
Det kommer bli modellen "släkt" . 

Pysselrummet är en favoritplats här hemma. 
Lite nya detaljer. 




| |
Upp