Pysseldag ihop med min lilla skapare.

Hej hjärtan! Hoppas allt är bra med er?! Jag gick upp tidigt för att enligt tradition se Vasaloppet. Dock missar jag målgången för att våran egna lilla sportkille hade djungelgympa då. Men inget jag är ledsen för, roligare är när mitt allt älskar sin söndags gympa. Han längtar och pratar om det varje dag. 
Jag satt med brevid och såg Harry och alla djungelbarn lekte runt i djungeln. 

Harrys rum. 
Ni vet ju hur vi funderat länge på HUR vi ska lösa Harrys rum och kom fram till att han kommer få två rum, lite tidigare än planen kanske men huset är uppdelat ändå så och när vi byggde huset var tanken att Harry ska ha en egen del när han blev äldre. Men vi gör som jag tänkt från början redan nu så slipper han ha ett till skrivbord i sovrummet, det kommer bli mer lekyta i den andra rummet, vilket är största anledningen till att vi gör om hans rum nu. Han har länge sagt vid flertal gånger att hans rum varit är litet, vilket jag håller med honom om och rummet har inte känts genomtänkt. Lite inkastat och noll plan bakom. Rummerna än ju bara på 10 kvm. Det kommer bli så bra och jag ser slutresultatet framför mig. 

Pysselrummet är långt ifrån klart, men en god bit påväg. Vi tänker maxad förvaring och mycket roligt pyssel. Harry har suttit i timmar idag och målat med vattenfärg och pennor. Han tycker det är så roligt så vill ge han ett rum där han kan få gå loss med sin kreativa sida och skapa. Jag älskar de stunderna tillsammans. 


Nu ska jag sova. Godnatt. 




| |
Upp