Våran lördag.

Hej, solen lyste från sin absoluta bästa sida hela lördagen. Helt ljuvligt och läkande för själen 🙏. Vi var mestadels ute på våran altan och umgicks.  Harry lekte med grannflickan och jag och mannen satt i varsin korgstol med solglasögon på och drack en kopp kaffe.  Jag behövde detta ... tänk vad fint väder kan göra en lycklig, inifrån och ut.  Ingen stress bara lyssna på vårens fåglar,  blunda och andas. 


Igår kväll monterade min man Harrys nya säng. Så himla bra det blev. Harry sov sin premiär inatt och han sov 8(!!) Skönhetstimmar innan han kom intassande till oss. Tror sängen fick väl godkänt.  Och nu på morgonen sprang han även in till sitt sovrum och byggde upp sin tågbana. Han hade inte en tanke på sin ipad eller tv spel  ... tror lite mera yta på rummet var väl godkänt det med. 





Mattias är klar med alla målningar för den här gången. Vi är nöjda med val av färgerna.  Alltid så nervöst över hur färgen kommer bli. Att se färgerna i små prover är inte hela känslan man får när hela rummet är målat.  


Nu ska jag ut på min morgonpromenad, svårare att få den avklarad när pojkarna är hemma. Vill ju umgås med dom istället för att promenera.  Men måste så det är bara att göra det. 



| |
Upp