2 timmars egentid med mannen!

Efter nattning av mini me, dusch och jobbfix.  Så packade jag ihop för kvällen och tog 2 timmars egentid med mannen. Tv och kaffe med tända ljus! Det enkla räcker! Det är just bara det där med att få sitta ner tillsammans och prata om sådant som försvinner lite åt sidan med vardag, barn och alla måsten "Jag ska bara -känslan" Den känslan "Jag ska inget" infinner sig och är det inte underbart så säg. 



Det vi pratade om var L-stöd, haha. Kul samtalsämne tänker du?! Men vi har stort intresse båda två att skapa gården till våran lilla idyll. Rama in tomten med L-stöd, stentrappa framme vid vägen. Strikt och betong. Snyggt! 

Jag ser en bild i mitt huvud som jag vill återskapa. 
Men hjälp av en entreprenör som kan detta. Det är ett projekt i vår men det tar sin lilla tid att skapa sin dröm ut till verklighet och att just en annan person som en entreprenör ska förstå mina tankar. 

L - stöd är enda lösningen. Vi finner ingen annan. Nu längtar jag till våren. 

Altanräcke från Wernamodezign med ska upp! 
Detta kommer bli toppen. Och jag kommer få fortsätta skapa och påta iordning på min planteringshörna.  Varför känner jag att vintern kan skippa att komma?! Våren känns mer drivande med mer glädjefylld. Jag vill inte gömma hela idyllen i ett tjockt vitt snötäcke. Buuuuu. 

Godnatt. Kram och sov gott fina du! 
"Du är värdefull" 

| |
Upp